Pagina's

donderdag 5 mei 2016

Mooi weer dus tijd voor blote benen!

Vanaf het moment dat de zon begint te schijnen vraagt zoonlief of hij een korte broek aan mag. Het maakt voor hem niet uit of het nu 5°C is of 18°C. Bij mooi weer horen blote benen!

Hij was dan ook erg blij toen ik vertelde dat ik enkele korte broeken voor hem ging maken. Helaas zal dit exemplaar nog een jaartje in de kast blijven liggen wegens véél te wijd.
Toen ik de achterzakken aan het opstikken was, bedacht ik me dat het misschien ook tof was geweest om deze schuin te knippen. Dan vielen ze meer op.
Dus hop, dit exemplaar de kleerkast in en op naar het volgende exemplaar. Waarschijnlijk zonder zakken maar wel met vleermuizen ...


Patroon: Cyriel short, La Maison Victor mei/juli 2016
              Tussenstand: 3 van de 6 projecten voltooid

Stof: stoffenspektakel



1 opmerking: