Pagina's

woensdag 21 oktober 2015

XL badcapes

Joepie, het is weer kids clothes week! Het thema is deze keer disguise, In het Nederlands vertaald betekent het verkleden of vermommen.

Het ideale moment om de XL badcape voor zoonlief af te werken. Die beloofde ik hem al voor hij in september aan de zwemles begon. Helaas bleek dat ik me flink misrekend had toen ik de patroondelen op het stof legde. De zoektocht naar een ander geschikt stofje bleek echter moeilijker dan verwacht. Ofwel te stijf, te fel, ...

In tussentijd maakte ik wel al een zebra badcape voor de dochter. Zoonlief vond deze ook wel tof en dus ging deze cape al ettelijke malen met hem mee naar de zwemles.


Twee weken geleden vond ik bij een stockverkoop hier in de buurt het ideale velours stofje om ook de draken badcape te kunnen maken.

Ze zijn er erg blij mee. En de baby badcapes die ze nog wel eens uit de kast durfden te halen gaan nu echt wel de zolder op!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten